top of page
Search

Ne garip

  • Sevgi Yildirim
  • 7 days ago
  • 1 min read


Ne garip, değil mi? Hiçbir öz, hiçbir söz kimsenin yüreğine değmiyor artık! Bakıyoruz, seviyoruz, okuyoruz, geçiyoruz. Oysa kalmalı insan; herhangi bir şeyde vazgeçmediği bir değeri olmalı yüreğinin bir köşesinde...

 
 
 

Comments


bottom of page