Ne garip
- Sevgi Yildirim
- 7 days ago
- 1 min read

Ne garip, değil mi? Hiçbir öz, hiçbir söz kimsenin yüreğine değmiyor artık! Bakıyoruz, seviyoruz, okuyoruz, geçiyoruz. Oysa kalmalı insan; herhangi bir şeyde vazgeçmediği bir değeri olmalı yüreğinin bir köşesinde...



Comments